Jak se starat o návštěvníky z daleka? Jak pokazit dojem z nového prostředí?
Cestou z těch nádherných kopců, místě překrásných skalních útvarů picasaweb.google.com/cuttysark1234/SrazSHorskaTuristikaSkSulov#5340070740258140546 a nebo picasaweb.google.com/cuttysark1234/SrazSHorskaTuristikaSkSulov#5340178351838343746
jsem se s přáteli (8 nás bylo) zastavil v na 1. dojem docela příjemném prostředí nového kempu s restaurací. Ani nevím, ale myslím, že jsme tam šli na doporučení.
V první řadě za námi přišel číšník objednat pití. Ca 5 minut po objednávce nějakého nealka a třech kusů pivek (mají tam točenou Kofolu a Starobrno) přišel s celým platem a to i s obsahem poloviny objednávky (prý piva donese později) nechal uprostřed stolu. Na otázku, zda tam vaří, nám dal 2 jídeláky pro 8 lidí a odpověděl, že se máme zeptat u baru. Jelikož tam nikdo jiný, kdo by odpvídal personálu nechodil, vyslali jsme jednoho k baru na objednávku toho jídla. 5 x halušky a 3 x plněný bramborák. "Moment, musím se zeptat v kuchyni" zavrávoral číšník a odešel. Vrátl se bez odpovědi za bar, tak se nám vyslanec vrátil ke stolu.
Mezitím vstoupila do restaurace partička 4 lidí, zjevně hladových ještě více než my. My, napjatí, zda něco dostaneme na zub, jsme si zatím prohlíželi fotografie z výletu. Aaa něco se nese, naštestí se dostalo na všechny. Raději zaplatit a pryč odtud na chatu. A proč jsem zmínil skupinku těch dalších lidí? Zatímco my jsme dojídali poslední zbytky, i když toho bylo dostatek, čimž jsme zjevně zaměstnali obsluhu víc, než je zdrávo zřejmě, ta druhá skupinka odkráčela, aniž by dostala šanci si něco objednat.
Akorát ten kemp vypadal venku celkem zajímavě řešený, to bylo jediné, z čeho jsem měl dobrý pocit.
wc -ano parkování - ano dětský koutek - ne rozvoz pokrmů - nezjišťováno hotové pokrmy - nezjišťováno vozíčkáři - ne nebo jen na požádání kuřácký prostor - popelník na vyžádání klimatizace - pouze okna Hodnocení: Servis jídel, nápojů = 2; prostředí = 3; personál = 1; chuť a množství nápojů a pokrmů = 3; cena = 2; celkově = 11 bodů