Střední Čechy a Praha
..., že po zbytek roku se bude autor pohybovat často v těchto místech.
Měli by si však páni z dopravky uvědomit, že počas monitorování celorepublikového jsem dospěl k názoru, že silnice 2. a 3. tříd ve Středočeském kraji ( raději řeknu od hranic Prahy) jsou na tom nejhůře z celé ČR. O tom že za Prahou se jezdí kanál, bláto, zákruta a 2 km obec, 500m mimo obec a pak zase 2 km další obec raději pomlčím. Jednou proti mně vyrazí ze zatáčky mladý domorodec a zastavíme předky půlmetru od sebe, na dotaz, kam chvátá mi odpoví: "Sorry, já nepočítal že tady zrovna někdo pojede". No, prozradím, že ten mladý pán, které bylo sotva 25 let, už jezdil s Mercedesem SLK.Když takovým lidem nechávájí úředníci papíry, tak se nedivím, že mají policisté práci. Ale na druhou stranu je dobré, že tam je také proto tolik prosperujících vrakovišť v okolí. Ostatně na obor automechanik v bazarech a vrakovištích, jak se zdá, hojně diskutovaná krize s takovým přístupem zatím tolik nedolehne.
Když jsem dřív jezdil do Prahy autobusem, Nuselský most byl pro mne znamením k dočtení článku v denním tisku, případně ještě jeden malý. Loni jsem pohodlně přečetl celou stránku a ještě s rezervou stačil obléci kabát. Letos k tomu, zdá se přidám ještě jednu stránku navíc. Fakt chytrá hlava, kterou napadlo, že se snížením ze 4 na 3 pruhy sníží hluk v centru Prahy. Ještě, že ve své práci nejsem odkázán na včasný příchod na pracoviště. A kdyby přišel z vyšších míst befél, že musím být přesně v tolik a tolik na pracovišti, lobboval bych u ředitele, ať si to zajistí na magistrátu.
(pozn. autora: ani k podzimu 2009 k avizovanému snížení počtu jízdních pruhů naštěstí nedošlo)